12 - 26 augustus 2017

Veel gestelde vragen

Klik op een vraag om het antwoord te lezen.

Algemene vragen over de avondconcerten

Hoe laat beginnen de avondconcerten?

De avondconcerten beginnen om 20:15 uur.

Hoe laat gaat de zaal open?

De zaal gaat een een halfuur voor aanvang van het concert open.

Hoe laat gaat de kassa open?

De kassa gaat om 19:15 uur open.

Is de concertzaal rolstoeltoegankelijk?

Ja, de concertzaal is rolstoeltoegankelijk.

Waar kan ik parkeren?

U kunt parkeren links van Slot Zeist (bekeken vanaf de dorpskant). NB Parkeren is op het Zusterplein NIET toegestaan. Er is een wielklemregeling van kracht. Mindervaliden kunnen wel voor de ingang worden afgezet.

Hoe laat zijn de avondconcerten afgelopen?

De avondconcerten zijn tussen 22:00 en 22:30 uur afgelopen.

 

Kaarten bestellen via de website

Kaarten bestellen via de website lukt niet. Wat moet ik doen?

Hieronder vindt u enkele mogelijke oplossingen:

  • Druk op de F5-toets (webpagina vernieuwen) van uw toetsenbord en probeer opnieuw te bestellen.
  • Wacht enkele minuten en probeer opnieuw te bestellen.
  • Misschien hebt u een verouderde versie van Internet Explorer. Update Internet Explorer en probeer opnieuw te bestellen.
  • Misschien hebt u Javascript op uw computer uitgeschakeld. Schakel Javascript in en probeer opnieuw te bestellen.
  • U kunt ook uw iPad of andere tablet gebruiken om kaarten te bestellen.

Als u nog steeds niet kunt bestellen, stuur dan een e-mail naar bestellingen@zeistermuziekdagen.nl. Wij helpen u graag verder.

Waar kan ik mijn Vriendencode vinden?

U vindt de Vriendencode in de adresstrook van de flyer. De code bestaat uit 2 letters en 8 cijfers, en begint meestal met UA of DA.

Als u de code niet kunt vinden, stuur dan een e-mail naar bestellingen@zeistermuziekdagen.nl. Vermeld daarin ook uw naam, postcode en huisnummer. Wij zoeken de code dan voor u op.

Hoeveel kaarten kan ik met Vriendenkorting bestellen?

Bij een Vriendenbijdrage van €35: 1 kaart met korting per concert.

Bij een Vriendenbijdrage van €60 of meer: 2 kaarten met korting per concert.

Ik heb geen iDEAL. Kan ik toch kaarten bestellen via de website?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Als u echter internetbankiert bij een grote Nederlandse bank, dan kunt u waarschijnlijk ook via iDEAL betalen.

Is dat niet het geval, dan kunt u de hier de bestelbon downloaden. Bij deze wijze van kaarten bestellen (mogelijk t/m 21 juli 2017) betaalt u €5 administratiekosten.

Ik kan tijdens het bestellen geen bank kiezen om via iDEAL te betalen. Wat moet ik nu doen?

  • Druk op de F5-toets (webpagina vernieuwen) van uw toetsenbord, en voer uw bestelling opnieuw in.
  • Probeer het later nog een keer, want misschien is er een storing bij iDEAL.
  • U kunt ook uw iPad of andere tablet gebruiken om kaarten te bestellen.

Als dit het probleem niet oplost, stuur dan een e-mail naar bestellingen@zeistermuziekdagen.nl. Wij helpen u graag verder.

Ik heb betaald, maar geen E-Ticket ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Stuur een e-mail naar bestellingen@zeistermuziekdagen.nl. Vermeld daarin ook uw naam, postcode, huisnummer en eventuele Vriendencode. Wij helpen u graag verder.

Ik ben mijn E-Ticket kwijt. Wat moet ik nu doen?

Stuur een e-mail naar bestellingen@zeistermuziekdagen.nl. Vermeld daarin ook uw naam, postcode, huisnummer en eventuele Vriendencode. Wij helpen u graag verder.